Обмін

Правила повернення та обміну товару належної якості


Ви можете обміняти або повернути товар належної якості, в разі невідповідності очікуванням, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».


Правила повернення непродовольчої продукції відповідно до закону про захист прав споживача:

  • Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п .;
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • Збережені всі ярлики і заводське маркування.


Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


У разі, якщо ви звернулися в перебігу 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.


Для обміну або повернення товару належної якості необхідно підійти в магазин за адресою: Сумська 22, м.Харків в будь-який день з 9-00 до 21-00, при собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього і товарний чек.


Якщо ви перебуваєте в іншому місті товар необхідно відправити «Новою Поштою» адресною доставкою на адресу Сумська 22, м.Харків, магазин Apple's. Доставку оплачує відправник. Деталі пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії в шапці сайту.


Обміну та поверненню як товари належної якості підлягають наступні категорії товарів:


телефони, планшети, фото-і відеотехніка, портативні зарядки, акустика, годинник.


Обміну та поверненню як товари належної якості не підлягають наступні категорії товарів:


навушники, чохли, плівки, скла, окуляри, мережеві зарядки, кабелю, автомобільні зарядки, флеш-пам'ять, очисники повітря, полесоси, квадрокоптера, роботи, мережеве обладнання.


Терміни та умови повернення коштів: Повернення коштів проводиться на вимогу покупця. Термін повернення коштів становить 7 банківських днів з моменту надання позитивного рішення СЦ про стан товару. Повернення коштів можливий готівкою або переказом на карту, транспортні витрати по поверненню товару лягають на покупця, якщо покупець вирішив повернути товар і отримати гроші.


Правила повернення та обміну товару через неналежну якість


При наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.


У разі відсутності товару в магазині  вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.


Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.


Для обміну або повернення товару неналежної якості необхідно підійти в магазин за адресою: Сумська 22, м.Харків, в будь-який день з 9-00 до 21-00, при собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.


Якщо ви перебуваєте в іншому місті товар необхідно відправити «Новою Поштою» адресною доставкою на адресу Сумська 22, м.Харків, магазин Apple's. Доставку сплачує відправник. Подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії в шапці сайту.